پایه نگهدارنده مانیتور آونگ دکو مدل ZM5

پایه نگهدارنده مانیتور یا پایه مانیتور چیست؟ چه کاربردی دارد؟

یکی از مشکلاتی که همواره کاربران کامپیوتر های رومیزی داشته و دارند تنظیم نبودن صفحه نمایش یا مانیتور با چشمان و زاویه دید آن هاست.

این تنظیم نبودن ارتفاع باعث می شود تا حالت قرارگیری افراد پشت سیستم کامپیوتر فاقد استاندارد های ارگونومیک باشد و کاربر مجبور شود کمی قوز کرده، گردن خود را به سمت پایین خم کند تا بتواند به صفحه نمایش مسلط شود.

 این حالت بدنی با فشار آوردن به مهره های گردن مشکلات زیادی را از جمله آرتروز گردن، کمردرد، قوز کمر و گردن، و ….برای کاربران، مخصوصا افراد قد بلند ایجاد می‌کند.

همچنین این زاویه نگاه کردن به صفحه نمایش باعث افزایش فشار به چشم ها و عارضه چشم درد برای کاربر می‌شود.

حال با یک حساب سر انگشتی و سطحی می‌توان فهمید افرادی که بواسطه ی کار و حرفه ی خود مجبورند تا ساعت های زیادی را پشت سیستم کامپتیوتری خود بگذرانند با تنظیم نبودن یا ارگونومیک نبودن حالت گردن خود با صفحه نمایش خیلی سریع تر و شدید تر به مشکلات اشاره شده گرفتار می‌شوند.

 

ارگونومی نامناسب و غلط بدون زیر مانیتوری

حال چه باید کرد؟ چگونه به این مشکلات گرفتار نشویم؟

 با ما همراه باشید ، ما برای در امان بودن از این مشکلات راه حل مناسبی طراحی کرده‌ایم.

و اما راه حل چیست؟ پایه مانیتور مشکل را حل می‌کند؟

حالت صحیح قرارگیری مانیتور یا صفحه نمایش به صورتی است که، برای مشاهده گردن به سمت پایین خم نشود و چشم ها زاویه راست و مستقیمی نسبت به مانیتور داشته باشند. (مانند تصویر زیر)

 

ارگونومی درست و سالم با زیر مانیتوری

به دلیل اینکه اکثر مانیتور ها دارای تنظیم دستی ارتفاع نیستند این امکان وجود ندارد که ارتفاع را از طریق خود مانیتور اصلاح کرد.

از این رو برای تنظیم نمودن ارتفاع مانیتور می‌بایست از پایه نگهدارنده مانیتور استفاده کرد که صفحه نمایش روی آن قرار می‌گیرد و با زاویه دید تناسب بهتری پیدا می کند.

 این کار باعث می شود تا هنگام کار با کامپیوتر بدن در ارگونومی صحیح  قرار گیرد، گردن روبه پایین خم نشود و مشکلات یاد شده در بالا برای کاربران ایجاد نشود.

پایه نگهدارنده مانیتور / زیر مانیتوری ZM5

پایه نگهدارنده مانیتور آونگ دکو مدل ZM5 یک محصول بسیار کاربردی، زیبا و استاندارد است که به کمک آن می‌توان مانیتور را با زاویه دید تنظیم نمود.

با استفاده از این پایه مانیتور ارتفاع صفحه نمایش 12 سانتیمتر بالاتر می‌آید تا بصورت مستقیم در زاویه دید افراد قرار گیرد.

زیر مانیتوری آونگ دکو مدل ZM5 تولید شده از MDF و روکش چرم مرغوب علاوه بر تنظیم نمودن ارتفاع مانیتور، زیبایی و جلوه خاصی را به میز شما می‌بخشد.

این زیر مانیتوری در برابر رطوبت مقاوم بوده و هنگام تماس سطحی با مایعات آسیب نمی‌بیند. (در صورتی که آب یا مایعات مدت خیلی زیادی با محصول در تماس نباشد و آن را بوسیله دستمال خشک کنید.)

بنابراین روی عمر این پایه مانیتور بین 5 تا 7 سال حداقل می‌شود حساب کرد.

همچنین پایه مانیتور ZM5 دارای 4 جایگاه است که از آن ها می توان برای جایگذاری موبایل، برگه تا سایز A4، دفتر، کتاب و لوازم مشابه استفاده نمود.

استفاده از پایه مانیتور آونگ دکو مدل ZM5 این امکان را به شما می‌دهد تا ارتفاع مانیتور را بالاتر بیاورید، وسایل و لوازم روی میزتان را جایگذاری و مرتب کنید و همچنین زیبایی و جلوه ای خاص به میزتان ببخشید.  

مشخصات فنی:

  • ابعاد (ارتفاع×عرض×طول سانتیمتر): 12×20×41
  • جنس: زیر ساخت ام دی اف روکش چرم مصنوعی مرغوب
  • جایگاه: دارای 4 جایگاه
زیر مانیتوری آونگ دکو مدل ZM5

طراحی، کیفیت تولید و بسته بندی زیر مانیتوری ZM5

یکی از فاکتور های مهم برای تولید محصولات در آونگ دکو طراحی و شکل ظاهری محصولات است.

آونگ دکو با بهره گیری از طراحان خلاق و حرفه ای همواره محصولات خود را بصورتی تولید می‌کند که دارای دوام و طول عمر مناسبی باشد و همچنین در بحث ظاهری محصولی زیبا، شکیل و مدرن خدمت مشتریان و مصرف کنندگان گرامی تقدیم شود.

پس از طراحی، تیم اجرایی و تولید آونگ دکو با استفاده از مواد اولیه درجه 1 و بکارگیری از دقت و ظرافت افراد مجرب محصولات را با نهایت کیفیت و دقت تولید می‌کنند.

پس از تولید، آونگ دکو برای بسته بندی کالا ها اهمیت زیادی قائل می شود.

محصولات پس از تولید با استفاده از سلفون مخصوص، ضربه گیر و در نهایت کارتن مخصوص خود پک و آماده ارائه می شوند.

پایه مانیتور آونگ دکو مدل Zm5

قیمت پایه مانیتور ZM5

حال طبیعی است که پس از توضیحات و بررسی این محصول سوالی راجع به قیمت داشته باشید و مطمئن شوید خرید این محصول برای شما صرفه اقتصادی دارد یا خیر؟

بدیهی است که قیمت این محصول هرچقدر هم که باشد قطعا از هزینه هایی که با بروز مشکلاتی همچون آرتروز گردن، قوز و…. (که در پاراگراف اول توضیح داده شده) برای شما ایجاد می‌شود بسیار بسیار کمتر است، اما ما نهایت تلاش خود را در آونگ دکو به کار بستیم تا به نسبت کیفیت تولید قیمتی بسیار مناسب برای این پایه مانیتور در نظر بگیریم. (برای دریافت قیمت با ما تماس بگیرید)

پس در خرید این محصول حیاتی و کاربردی شک نکنید و از سلامتی خود حفاظت کنید.

ثبت سفارش

دیجیکالا - آونگ دکو

خرید از دیجیکالا

این محصول را می توانید از فروشگاه اینترنتی دیجیکالا خریداری نمایید.