ست رومیزی اداری چوبی مدل A705

ست اداری رومیزی چوبی مدل A705

ست لوازم اداری رومیزی مدیریتی چوبی آونگ دکو مدل A705 ساخته شده از MDF روکش طرح چوب در رنگ های قهوه ای مشکی، کار شده با قسمت های طلایی و با استفاده از یراق آبکاری شده به رنگ طلایی، با طراحی دقیق، استاندارد و زیبا یک ست رومیزی مدیریتی مدرن و کاربردی مناسب برای استفاده روی میز های متوسط، کوچک و بزرگ اداری و مدیریتی است. این ست رومیزی چوبی یک مجموعه 7 عددی شامل کازیه، نگهدارنده یادداشت، جامدادی رومیزی، پایه نگهدارنده تقویم، زیر دستی چرم (42×32 سانتیمتر)، نگهدارنده پاکت نامه و جاکارتی است. ست رومیزی چوبی آونگ دکو A705 یک ست رومیزی لاکچری، کامل، مدرن بسیار با کیفیت و شیک است که به میز شما زیبایی می بخشد.

ست رومیزی چوبی A705 تولید شده توسط گروه آونگ دکو ، با بهترین کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی است که در مقایسه با قیمت نمونه های خارجی بسیار محصول مناسب تر و ارزان تری می باشد.

طراحی و ساخت ست اداری رومیزی مدیریتی چوبی A705:

ست لوازم اداری رومیزی مدیریتی چوبی آونگ دکو مدل A705 ساخته شده از MDF روکش طرح چوب در رنگ های قهوه ای مشکی، کار شده با قسمت های طلایی و با استفاده از یراق آبکاری شده به رنگ طلایی، با طراحی دقیق، استاندارد و زیبا یک ست رومیزی مدیریتی مدرن، بسیار شیک، لاکچری و کاربردی مناسب برای استفاده روی میز های کوچک، متوسط و بزرگ اداری است.

ست رومیزی مدیریتی چوبی A705 یک ست اداری بسیار شیک و مدرن و ساخته شده با بهترین متریال و طراحی بی نظیر و استاندارد است.

ست اداری رومیزی چوبی مدل A705:

ست اداری رومیزی امروزه لازمه ی تمام میز های مدیریت و اداری شده است زیرا وجود این سرویس های رومیزی علاوه بر این که لوازم اداری را سازماندهی، مرتب و همواره در دسترس می سازد، باعث زیبایی و شکیل شدن میز و دفتر کار می شود.

در این میان ست رومیزی چوبی یکی از ست های لوازم اداری مدرن و شیک است که طرفداران بسیاری دارد. ست رومیزی چوبی به دلیل همخوانی طرح و رنگ با میزهای چوبی جلوه ای خاص به میز ها می بخشد.

این ست رومیزی چوبی مدیریتی این ست رومیزی چوبی یک مجموعه 7 عددی شامل کازیه، نگهدارنده یادداشت، جامدادی رومیزی، پایه نگهدارنده تقویم، زیر دستی چرم (42×32 سانتیمتر)، نگهدارنده پاکت نامه و جاکارتی است. ست رومیزی چوبی آونگ دکو A705 یک ست رومیزی لاکچری، کامل، مدرن بسیار با کیفیت و شیک است. ست رومیزی لوکس چوبی آونگ دکو A705 یک ست رومیزی مدیریتی کامل، مدرن بسیار با کیفیت و شیک است که به میز شما زیبایی می بخشد.

ست لوازم اداری رومیزی چیست؟

تمام افراد تمایل دارند همواره میز تحریر و یا میز کار مرتب و منظمی داشته باشند که تمامی وسایل و نوشت افزار ها به خوبی سازماندهی شده باشند تا از گم شدن نوشت افزار ها جلوگیری شود و همواره در دسترس باشند. ست لوازم اداری رومیزی باعث می شود تا هر یک از لوازم اداری در جای خودش قرار گیرد تا علاوه بر منظم شدن میز و همواره در دسترس باشد. همچنین استفاده از ست اداری رومیزی باعث می شود تا لوازم و وسایل اداری و نوشت افزار ها گم نشوند.

 

چرا باید از ست اداری رومیزی استفاده کرد؟

ست اداری رومیزی مدیریتی باعث می شود تا تمام نوشت افزار ها و وسایل روی میز در جای خود قرار گیرند و میز سازماندهی شود اما علاوه بر کاربرد در نگهداری لوازم اداری در ظاهر سازی نیز تاثیر به سزایی دارد.

مدیر های ادارات و یا رئیس های شرکت ها همواره می بایست دفتر کار شیک و قابل توجهی داشته باشند. زیرا علاوه بر تمایز جایگاه دفتر مدیریت با سایر اتاق های یک اداره و یا شرکت، بسیاری از قرار ملاقات های مهم، قرارداد های مهم و قابل توجه در دفتر مدیریت به انجام می رسد.

بنا بر این طراحی و ظاهر سازی دفتر مدیریت دارای اهمیت بسزایی است. در راستای این هدف باید از ابزار ها و وسایلی مانند میزهای مدیریت با کیفیت و زیبا و همچنین اکسسوری های اداری با کیفیت و شیک استفاده نمود.

ست رومیزی اداری مدیریتی چرم دارای جلوه عالی و کلاس بسیار بالایی است که می توان از آن روی میز های مدیریت استفاده نمود و این امر تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

مشاوره و ثبت سفارش

دیجیکالا - آونگ دکو

خرید از دیجیکالا

این محصول را می توانید از فروشگاه اینترنتی دیجیکالا خریداری نمایید.

واتس آپ

09054700108

از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس

021-22331980

از طریق این شماره با ما در تماس باشید.