ست رومیزی اداری چرمی مدل C908

slide-2feca5b
slide-f145459
slide-63e586e

مجموعه ست اداری رومیزی چرم C908

ست لوازم اداری رومیزی چرمی C908 دارای 9 تکه شامل کازیه، نگهدارنده یادداشت، استند نگهدارنده قلم، لیوان جامدادی، نگهدارنده تقویم، زیر دستی (ابعاد 40×58 سانتیمتر)، نگهدارنده پاکت نامه، قاب عکس و کارد مخصوص باز نمودن پاکت است که تقریبا تمام نیاز های یک میز و وسایل های آن را برطرف می سازد.

 

ست رومیزی چرم C908 تولید شده توسط گروه آونگ دکو ، با بهترین کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی است که در مقایسه با قیمت نمونه های خارجی بسیار محصول مناسب تر و ارزان تری می باشد.

 

طراحی و ساخت ست اداری رومیزی چرم C908:

ست لوازم اداری رومیزی چرم مدل C908 ساخته شده از زیر ساخت چوب MDF ، روکش چرم مصنوعی با ترکیب رنگ های مشکی و قهوه ای، خرج کار دوخت و میله های آب کاری شده، با طراحی شیک و مدیریتی، در رنگ های مشکی و قهوه ای یک محصول بسیار زیبا و کاربردی مناسب برای استفاده روی میز های مدیریت و میز های اداری است.

ست اداری رومیزی چرم مدل C908:

ست لوازم اداری رومیزی امروزه لازمه ی تمام میز های مدیریت و اداری شده است زیرا وجود این سرویس های رومیزی علاوه بر این که لوازم اداری را سازماندهی، مرتب و همواره در دسترس می سازد، باعث زیبایی و شکیل شدن میز و دفتر کار می شود.

ست لوازم اداری رومیزی چیست؟

تمام افراد تمایل دارند همواره میز تحریر و یا میز کار مرتب و منظمی داشته باشند که تمامی وسایل و نوشت افزار ها به خوبی سازماندهی شده باشند تا از گم شدن نوشت افزار ها جلوگیری شود و همواره در دسترس باشند. ست لوازم اداری رومیزی ابزاری است که باعث می شود هر یک از لوازم اداری در جای خودش قرار گیرد تا علاوه بر منظم شدن میز و همواره در دسترس باشد. همچنین استفاده از سرویس رومیزی باعث می شود تا لوازم و وسایل اداری و نوشت افزار ها گم نشوند.

چرا باید از ست اداری رومیزی استفاده کرد؟

ست اداری رومیزی باعث می شود تا تمام نوشت افزار ها و وسایل روی میز در جای خود قرار گیرند و میز سازماندهی شود اما علاوه بر کاربرد در نگهداری لوازم اداری در ظاهر سازی نیز تاثیر به سزایی دارد.

مدیر های ادارات و یا رئیس های شرکت ها همواره می بایست دفتر کار شیک و قابل توجهی داشته باشند. زیرا علاوه بر تمایز جایگاه دفتر مدیریت با سایر اتاق های یک اداره و یا شرکت، بسیاری از قرار ملاقات های مهم، قرارداد های مهم و قابل توجه در دفتر مدیریت به انجام می رسد.

بنابراین طراحی و ظاهر سازی دفتر مدیریت دارای اهمیت بسزایی است. در راستای این هدف باید از ابزار ها و وسایلی مانند میزهای مدیریت با کیفیت و زیبا و همچنین ست رومیزی مدریتی لاکچری، شیک و با کیفیت استفاده نمود.

ست رومیزی مدیریتی چوبی دارای جلوه عالی و کلاس بسیار بالایی است که می توان از آن روی میز های مدیریت استفاده نمود و این امر تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

مشاوره و ثبت سفارش

واتس آپ

09054700108

از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس

021-22331980

از طریق این شماره با ما در تماس باشید.